خبر کامپیوتری
خبر سخت افزار ، نرم افزار ، آی تی و خبر های روز 
نويسندگان
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران ؛ رژیم صهیونیستی از سال 1948 حیات جعلی خود را در منطقه غرب آسیا با سو استفاده از شرایط منطقه کلید زده است.




چرا مرگ بر اسرائیل می‌گوییم؟





اسرائیل که توسط "تئودور هرتزل" در قرن 19 پایه ریزی شده بود با انجام چند جنگ منطقه‌ای به اصطلاح زهر چشمی از کشورهای عربی گرفت و بدین ترتیب ادامه حیات خود را با جنگ و ترور طی کرد.


**اسرائیل حداقل 10 جنگ بزرگ را به راه انداخته است

در تجاوزگری اسرائیل همین بس که از سال 1948 تاکنون حداقل 10 جنگ و خونریزی بزرگ به راه انداخته است و جز چند جنگی که با کشورهای اتحادیه عرب داشت و پیروز شد پس از آن به سد عظیمی چون محور مقاومت برخورد کرد و هرچه زد به در بسته خورد.


چرا مرگ بر اسرائیل می‌گوییم؟




اما سوال اینجاست که در این برهه از زمان چرا مسلمانان از رژیم صهیونیستی نفرت دارند و چه سازوکاری باعث شده تا شعار "مرگ بر اسرائیل" از سوی ملت‌های آزاده سرداده شود.



**دعوت از یهودیان "اشکناز" و"سفاردیم" برای حضور درسرزمین‌های اشغالی

اولین نکته‌ای که به ذهن می‌رسد این است که رژیم صهیونیستی با قصب سرزمین‌های فلسطینیان یک فراخوان عمومی اعلام کرده و در آن یهودیان "اشکناز"، "سفاردیم" و"یهودی- اعراب" را از شرق و غرب اروپا فراهم آورده و با وعده‌های اشتغال، خانه، درآمد بالا و امکانات کافی به زور سکنی داده که البته وعده خانه برای صهیونیست‌ها محقق شده اما این خانه‌ها و شهرک‌ها بر روی خون‌های هزاران مسلمان احداث شده است.



چرا مرگ بر اسرائیل می‌گوییم؟






علاوه بر این نفرت مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان از اسرائیل به دلیل اشغال همراه با توسل به زور خانه‌هایشان بوده که بعضا برخی ادعاها بر این است که اسرائیل هزینه زمین‌ها را پرداخت کرده در صورتی که اگر شما دریک خیابان یک جریب زمین خریداری کنید شما تنها صاحب یک جریب زمین در آن خیابان هستید نه کل خیابان و فلسفه حضور صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی هم این موضوع است.


چرا مرگ بر اسرائیل می‌گوییم؟

 


**اشغال سرزمین کشورهای عربی

در جنگ‌های کشورهای عربی با اسرائیل، رژیم صهیونیستی بخش‌هایی از سرزمین‌های عربی از کشورهای اردن، مصر، سوریه، لبنان و... را از جمله "بلندی‌های جولان"، "رود اردن"، "مزارع شبعا"، "کانال سوئز" و "صحرای سینا" (که البته بعدا با برخی تحولات این دو منطقه آزاد شد) را به تصرف درآوردند و این اتفاق نیز دلیل دیگری است که مردم کشورهای منطقه غرب آسیا ندای مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.


چرا مرگ بر اسرائیل می‌گوییم؟




**سبوعیت و کودک کشی


 یکی دیگر از ویژگی‌های صهیونیست‌ها کودک‌کشی و مظلوم کشی‌ است که نیروی هوایی اسرائیل که دارای انواع جنگنده‌های کلاس "فانتوم" اهدایی آمریکا است با این تاکتیک هم نتوانست از پس محور مقاومت بربیاید و این کودک‌کشی در جنگ‌های حد فاصل سالهای 2000 تا 2014 ضد فلسطینیان و لبنانی‌ها انجام شد که از جمله آنها می‌توان به فاجعه "قانا" و حمله به مدرسه سازمان ملل متحد در سال 2014 اشاره کرد که این هم دلیل دیگری است بر اینکه مردم منطقه مرگ بر اسرائیل را نثار صهیونیست‌ها می‌کنند.


چرا مرگ بر اسرائیل می‌گوییم؟






اسرائیل با حمایت آمریکا، فرانسه، انگلستان و مجموعا بلوک غرب به جنایات خود در منطقه غرب آسیا ادامه می‌دهد و همچنانکه این جنایت‌ها ادامه دارد یقینا مرگ بر اسرائیل هم ادامه خواهد داشت.


گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/

سوالات کاردانی , کارشناسی , ارشد , فراگیر پیام نور
موضوعات مرتبط: عناوین اخبار ...، جنگ نرم، مقاله، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 16 تير 1398برچسب:دفاعی ، امنیتی ، باشگاه ، خبرنگاران ، مرگ بر اسرائیل, ] [ ] [ پیمان ذبیحی ]

ه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از عصر ایران؛ در ادامه این مصاحبه را می خوانید:
 
*لباس سبز آقای محسن رضایی برای ما جوانان خیلی جذاب به نظر می­رسد. خود آقای محسن رضایی بازگشت به این لباس را چگونه می بینید و برای خودش چه حسی را تداعی می کند؟
 
هر فردی دو شناسنامه دارد که یک شناسنامه فردی و یک شناسنامه هویتی است. شناسنامه شخصی آدم ها این است که کجا متولد شده، اهل کدام شهر هستند و پدر و مادرش چه کسی است تاریخ تولدش چطور است. شناسنامه هویتی شناسنامه معنوی-فرهنگی فرد را شکل می دهد که این فرد از چه حزب و گروهی است و اعتقاداتش چیست. همه آدم ها دو شناسنامه ای هستند. شناسنامه دوم من همین لباس سپاه و پاسداری است چون هویت من با این لباس قابل تعریف و بیان است و از زمانی که خودم را شناختم این حس پاسداری از اسلام و انقلاب در وجودم شکل گرفت. در همان دوران دبیرستان هم که برای پیروزی انقلاب مبارزه می کردم ساواک من را دستگیر کرد درسن 18-19 ساله و جوان ترین زندانی رژیم شاه بودم و شعار من هم الله اکبر و اسلام و پیروی از امام (ره) بود. در حقیقت هویت سیاسی و فرهنگی من با دفاع از پاسداری از اسلام و انقلاب شکل گرفت. طبیعی بود که من هیچ وقت این لباس را به هیچ چیز دیگری ترجیح نخواهم داد و افتخار زندگی من است  زندگی من با ان معنا پیدا می کند و هویت خودم را در این لباس سبز می بینم

سوالات کاردانی , کارشناسی , ارشد , فراگیر پیام نور
موضوعات مرتبط: عناوین اخبار ...، جنگ نرم، مذهبی، مقاله، اجتماعی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 تير 1398برچسب: محسن رضایی , صدام , مسعود رجوی , انتخابات ریاست جمهوری, ] [ ] [ پیمان ذبیحی ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 40 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سایت

سلام خوش آمدید ..
آرشيو مطالب
آذر 1395
مهر 1395 شهريور 1395 ارديبهشت 1395 فروردين 1395 اسفند 1394 بهمن 1394 مهر 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 شهريور 1393 اسفند 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 71
بازدید هفته : 330
بازدید ماه : 421
بازدید کل : 97073
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1